Referencer

Jeg har 30 års erfaring som dj der er din garanti for et professionel tilrettelagt forløb. Jeg spiller både til privat og firmafester, lige fra de små private selskaber med 50 personer og de store firmafester med op til flere hundrede deltagere. Jeg bliver ofte bedt om at stå for hele produktionen til store bryllupper og større events – og har både erfaringen og netværket der sikrer at arrangementet forløber uden problemer. Jeg har også stor erfaring i at spille til internationale begivenheder, hvor ingen af gæsterne er fra Danmark og hvor der ikke må spilles Dansk musik.

Eksempel på en større produktion: Bryllup på Kragerup Gods fra start til slut i samarbejde med Avenie Events. Selve planlægningen tog 3 mdr, hvor jeg koordinerede arrangementet med brudepar, weddingplanner, Kragerup Gods og sangerinde.

Udstyr: PA anlæg 1: 2 x EV 15″ monitors for sangerinde og lydafvikling, Yamaha live mixer, Pioneer RX2 Dj pult til afvikling af back tracks
PA anlæg 2: 2 x Turbossound NuQ 152-An til lounge på terrassen
PA anlæg 3: 2 stk. Yamaha DXR8 og 1 stk. Meyer Sound LFC 750, Pioneer RX2 Dj pult. Diverse LED lys og effekter inkl. 12 Chauvet Freedom Sticks

Tidsplan 14 timers arrangement:

kl. 11 Pakning af udstyr til arrangementet, dette inkluderer i alt 3 anlæg der skal sættes op
kl. 12 Opsætning af PA anlæg 1 & 2 udendørs inkl. livemixer og mikrofon til præst og sangerinde
kl. 12.30 Lydprøve med sangerinde og indstilling af lyd med ekstern lydmand
kl. 13.00 Gæsterne ankommer til den udendørs vielse, sangerinde Julie Lind, synger 3 sange for brudeparret
kl. 14.00 Lounge musik på terrassen PA anlæg 2. PA anlæg 2 pilles ned mens gæsterne går mod terrassen.
kl. 15.00 Opsætning af PA anlæg 3 på i festlokalet – inkl. ekstra højtalere til dinnerområdet
kl. 17.00 Gæsterne ankommer til velkomstdrinks, loungemusik i 2 forskellige lokaler
kl. 18.00 Middag start, behagelig loungemusik under middagen – styring af lyd ved taler osv
kl. 22.00 Dansegulvet åbner med de helt rigtige hits på dansegulvet og lækkert lysshow. Brudeparrets musikønsker prioriteres.
kl. 23.50 Brudevals. Alt blinkene diskolys slukkes så der kun er romantisk baggrundsbelysning.
kl. 23.55 Brudeparret åbner dansegulvet med “deres” sang, derefter skydes festen godt fra start indtil der er trængsel på dansegulvet.
kl. 02.00 Tak for i aften, jeg pakker diskret sammen.